Let's workout

Träningstights och linne från Nike

Är så glad att jag har kommit igång med träningen ordentligt igen. Hade ett ordentligt uppehåll runt hösten men nu så, nu är både motivationen och glädjen tillbaka. Har gått från att vara en löpare till att köra mer styrka, men I like it, tycker faktiskt det är riktigt roligt. Idag när jag tränade sprang jag dock bara så detta inlägg tänker jag dedikera till löpningen:

Skulle verkligen, verkligen vilja klara av att springa en halvmara i år, bara för att testa mina gränser, se hur mycket man orkar. Har bara sprungit lopp med milen som max tidigare och annars är 5 km min standardsträcka när jag tränar, en aning mindre alltså.. HÄR finns en grym sida med träningsprogram som man kan använda sig av. Om ni vill nå en viss tid på en speciellt sträcka kan jag verkligen tipsa om att springa på löpband, det är hundra gånger tråkigare och inte lika härligt som att springa i vårsolen, meen, du kan ställer in en viss takt som du håller hela sträckan, på så sätt har du verkligen koll att du inte saktar ner någon gång under loppet. Jag själv har en tendens till att omedvetnes sakta ner när jag blir trött när jag springer utomhus.

Gillar

Kommentarer

Sarah,
De e kul o träna 😊
CheerSarah.devote.se